12 Şubat 2018 Pazartesi

SENİ NASIL UNUTURUM?



                                                      Bu acıya katlanamam.
                                                      Derdim büyük anlatamam.
                                                      Sana aşkımı saklayamam.
                                                      Unutmadım hala seni.

                                                      Seni nasıl unuturum.
                                                      Ancak kalbim avuturum.
                                                      Sensiz dünya ölüm bana.
                                                      Yaşayamam, kahrolurum.
  
                                                      Betim, benzim hepten soldu.
                                                      Gözlerimde yaşlar doldu.
                                                      Esen yelden kıskanırdım.
                                                      Yarim gitti, gelin oldu.

                                                      Zehir oldu dünya bana.
                                                     Gün doğmadı şu bahtıma.
                                                     Hayatımı alt üst ettin.
                                                     Neden girdin hayatıma.

                                                     ÖMÜR GÜRBÜZ        07.01.2006





Etiketler: ,

2 Yorum:

saat: 12 Şubat 2018 23:02 , Blogger Recep Hilmi TUFAN | rehitu.com dedi ki...

Ağabey bu şiirleri seslendir bir de...

 
saat: 20 Şubat 2018 22:55 , Blogger ömür gürbüz dedi ki...

inşaallah kuzen

 

Yorum Gönder

Kaydol: Kayıt Yorumları [Atom]

<< Ana Sayfa