SULARI ISLATAMADIM







                   Savaştayım elli yıldır.
                   Ömrüm geçti boşalt, doldur.
                   Anlamadım bu ne hâldir.
                   Bir gün silah çatamadım.
                   Suları ıslatamadım.

                   Ekin ektim başak yılan.
                   Kuşandığım kuşak yılan.
                   Yorgan akrep, döşek yılan.
                   Bir gün rahat yatamadım.
                   Suları ıslatamadım.
                   Ne payem oldu, ne sayem.
                   En doğruya varmak gayem.
                   Düşüncemdir tek sermayem.
                   Alan yoktur satamadım.
                   Suları ıslatamadım.
                   Yolum yokuş, izim ayrı.
                   Dilim yağsız, sözüm ayrı.
                   Bedenimden özüm ayrı.
                   Biri bire katamadım.
                   Suları ıslatamadım.
                   Talipli yoktur sevgiye.
                   Anlamadım, neden? Niye?
                   Canlar gücenmesin diye
                   Can attım, gül atamadım.
                   Suları ıslatamadım.
                   ABDURRAHİM
                                     KARAKOÇ

Yorumlar

  1. Nefesine sağlık Ömür Abi! Şiirin güzel yorumlamışsın. İnsanı alıp götürüyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kuzen, beğenen ellerin dert görmesin.

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEL GAYRI

DERDİN NEDİR SÖYLE SENİN?