HİCRAN NÂRI




                   Yandıkça közlenir, sevdanın nârı.
                   Hasret limanında yandıkça yandım.
                   Yelden sakınırdım o nazlı yâri.
                   Gün be gün adını andıkça andım.
                   
                   Kanadı yüreğim, yar hicrânından.
                   Bana ne dünyanın yazın, kışından.
                   İstemem bir lokma tatsız aşından.
                   Yaşamadım hiç ben, nefessiz candım.

                   Bir gün olur bana döner diyerek,
                   İçindeki kini söner diyerek,
                   Bülbül gül dalına konar diyerek,
                   Yarım kalan yerden başlarız sandım.                   

                   Unuturum diye avuntu yaptım.
                   Yörüngem sen idin, yönümden saptım.
                   Köseoğlu der ki, yarsız gariptim.
                   Sensiz bu hayattan bıktım, usandım.

                   ÖMÜR GÜRBÜZ


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

GEL GAYRI

DERDİN NEDİR SÖYLE SENİN?